Desi noi, ca parinti responsabili si
informati, ne caznim sa oferim copiilor o alimentatie de calitate, sa programam
un meniu variat si sanatos pentru ei si sa-i ferim pe cat posibil de produse
nocive, se pare ca tocmai mediul educational, care ar trebui sa ne ofere suport
in aceasta privinta, ne pune in alerta.
Într-o şcoală din Bucureşti, o companie
privată a organizat un eveniment în care copiii din clasele primare au fost
încurajaţi să consume margarină, un produs pe care majoritatea medicilor
nutriţionişti îl consideră nociv. „Rama România“ s-a lăudat, tot pe contul de
Facebook, că Nadia Comăneci i-a premiat pe câştigătorii campaniei „Campioni la
micul dejun“ în cadrul unei festivităţi organizate la Şcoala Gimnazială nr.11
din Bucureşti.
Copiii au fost adunaţi în sala de sport unde trona un carton publicitar imens cu chipul Nadiei, chipul copilului ei şi numele brandului de margarină. Robert Turcescu s-a scandalizat: „Mi s-a părut inadmisibil ca în şcolile din România să fie permis aşa ceva, pentru că vorbim de expunerea unor minţi inocente la un mesaj publicitar care promovează un produs cel puţin controversat.”
Compania Unilever, care produce margarina
„Rama“, susţine că a organizat evenimentul pe baza unui parteneriat încheiat cu
şcoala: „Programul a fost discutat şi aprobat cu administraţia şcolii, cu care
s-a încheiat un «Acord de Parteneriat», potrivit legislaţiei în vigoare. Pentru
copiii participanţi la concurs condiţia obligatorie a fost să prezinte acordul
scris al părinţilor“. De asemenea, compania afirmă că şi ceilalţi părinţi au
fost anunţaţi, în timp ce Robert Turcescu spune că are prieteni ai căror copii
învaţă la Şcoala nr.11 şi care nu au ştiut nimic. Deşi însemnele brandului de
margarină „Rama“ au fost peste tot, după cum se poate vedea în poze, compania
Unilever mai spune că „acţiunea nu a fost una de promovare a margarinei „Rama“
şi nici a margarinei în general, ci a fost o iniţiativă educaţională“.
sursa: ziarul Adevarul
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu