alerta

miercuri, 22 mai 2013

De ce e util sa-ti faci lista de cumparaturi pe qd



Eu de regula folosesc qd.ro pentru a ma organiza cand am un eveniment mai complex: de exemplu, pentru ziua copiilor sau pentru a completa bagajul de concediu. Ori pe la birou, ori prin masina, mereu imi amintesc ca trebuie sa iau, de exemplu: costumul de carnaval al fetitei de la curatat, sau sa cumpar vestuta de salvare gonflabila pentru ala mic, ca ii place apa si piscina e destul de adanca pentru el.
            Tot felul de detalii imi vin in minte si daca nu le notez imediat, le pierd din vedere si ma trezesc regretand cand mi-e lumea mai draga. De aceea, folosesc telefonul sau laptopul sa imi setez alerta Cumparaturi, adaug oricand pe lista ce-mi trebuie si cand merg la supermarket verific sms-ul sau emailul cu lista necesara. Simplu! La indemana! Eficient!
            Spor in toate va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu