alerta

luni, 13 mai 2013

Planuri de vacanta




     Vine vara... ne pregatim, studiem din timp ofertele agentiilor de turism, selectam destinatii  care sa ne aline suferintele si sa ne mangaie sufletelul dornic de liniste, relaxare sau din contra, cautam distractie si adrenalina.
            Fiecare se pregateste cum stie mai bine. Ieri mi-am refacut abonamentul la sala...ce credeti?? sala era plina de domnisoare in outfit de aerobic, gata sa stearga urmele cozonaceilor de Paste si sa intre in forma pentru defilarea pe nisipul fierbinte al plajelor.
            Sa nu credeti cumva ca a pregati vacanta e usor..bag mana in foc ca toti uitam cate ceva. Pentru ca stiu ca e un lucru predestinat sa pierd macar un detaliu din vedere, in fiecare an incerc sa ma organizez cat mai constiincios. Si cu toate astea, tot uit ceva. Pai, trebuie sa te gandesti din timp sa faci macar doua vizite la agentii tour-operatoare pentru a compara cateva oferte, sa-ti amintesti sa achiti cele doua rate ale sejurului, sa te ocupi de car hire, sa listezi trasee si obiective de vizitat etc. Ieri mi-am facut o lista cu toate evenimentele si le-am pus pe qd ca sa nu pierd nimic din vedere. Cine mai are si vreun motanel prin casa, trebuie sa se ocupe si de bunastarea lui: rezervat sejur la pensiune sau tocmit persoana responsabila care sa distreze acasa pisicutul plictisit.
            Ar fi perfect daca mama si-ar aminti o data la trei zile sa mearga sa-mi ude si florile (poate sa-i pot trimite sms de fiecare data). Pentru asta am qd.ro....imi fac alerta repetitiva si mama primeste sms o data la trei zile (asta ca sa evitam ca ea sa uite sa vina sau eu sa uit sa-i spun).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu